Lista jest pusta

zapisz pdf

wstecz

Poradniki | Vivat dobre ceny! | Vivat dobre ceny!

Vivat dobre ceny!

 

Grzejniki Vivat kupisz w promocji z gwarancją najniższej ceny w Polsce. Promocja trwa do 1 września i nie łączy się z innymi promocjami.


Przyjdź do salonu Kalmar gdzie dobierzemy do zapotrzebowania na ciepło właściwą moc grzewczą grzejnika, a jego proporcje i kolor dostosujemy do wnętrza, w którym będzie zamontowany grzejnik.


Szczegółowe informacje o promocji:


Promocji podlegają̨ ww. towary zamówione i sprzedane między 1 lipca 2019 a 1 września 2018 roku lub zamówione i zaliczkowane w 90% w tym okresie, których odbiór nastąpi do końca października 2019 roku ze sklepu Kalmar, w którym nastąpiła sprzedaż̇, jednak nie później niż̇ 14 dni od powiadomienia o możliwości odbioru zamówionego towaru. Promocja nie obejmuje towarów zamawianych lub zaliczkowanych przed okresem rozpoczęcia promocji, które zostaną̨ odebrane lub kupione przez klienta w czasie trwania promocji.


Gwarancja najniższej ceny oznacza, że:


Klient ma prawo do otrzymania na podstawie fv korygującej zwrotu różnicy pomiędzy wartością̨ zakupu towaru w Kalmar a udokumentowaną fv wartością̨ zakupu dokładnie takiego samego towaru w innym ogólnodostępnym sklepie stacjonarnym w Polsce. Aby skorzystać́ z tego prawa klient w ciągu 14 dni od zakupu w Kalmar musi dostarczyć́ osobiście do sklepu Kalmar, w którym był dokonany zakup: wniosek o korektę̨ fv zakupu oraz dowód zakupu tego samego towaru w innym sklepie stacjonarnym wystawiony pomiędzy dniem zakupu w Kalmar a dniem złożenia wniosku o korektę̨. Sprzedawca musi mieć́ możliwość́ wykonania kopi oryginalnego dokumentu sprzedaży potwierdzającego niższą cenę̨.


Klient ma prawo negocjacji ceny promocyjnej, jeśli przed podpisaniem umowy lub zapłatą faktury sprzedaży lub zapłatą faktury zaliczkowej na zakup grzejnika objętego promocją przedstawi “dowód niższej ceny”, czyli wycenę̨ detaliczną takiej samej oferty z firmy konkurencyjnej. W takim przypadku, o ile oferta będzie mieściła się̨ w ogólnych warunkach sprzedaży danego produktu w Polsce, firma Kalmar zobowiązuje się̨ do obniżenia ceny swojego produktu o różnicę wycen oraz dodatkowe 100 zł rabatu brutto lub o 1% wartości w przypadkach gdzie 1% wynosi mniej niż̇ 100 zł. brutto. Sprzedawca musi mieć́ możliwość́ wykonania kopi oryginalnego dokumentu oferty firmy konkurencyjnej potwierdzającego niższą cenę̨.


Przez “taką samą ofertę̨ z firmy konkurencyjnej” lub “taki sam towar” rozumie się̨ grzejniki objęte promocją tego samego producenta, w tym samym modelu, typie, przyłączu, rozmiarze i kolorze, posiadające wszystkie cechy takie same, w tej samej ilości sztuk oraz z takimi samymi warunkami dostawy. Nie dotyczy to zakupów hurtowych dla podmiotów gospodarczych.


Za “dowód niższej ceny” podczas negocjacji cenowych uważa się̨ wycenę̨ przedstawioną przez klienta a wykonaną przez inną firmę̨ posiadającą ogólnodostępny sklep stacjonarny, standardowo dedykowaną klientom detalicznym tzn. możliwą̨ do uzyskania przez każdego klienta detalicznego na taki sam zakup w dniu jej okazania w sklepie firmy Kalmar.


Przedstawiony “dowód niższej ceny” musi zawierać́:


  • a) dokładne dane adresowe wystawcy oferty, datę̨ wystawienia i pieczątkę̨,
  • b)  dokładny opis oferty pozwalający na jej jednoznaczne porównanie
  • c)  potwierdzenie ceny, jako dowód, że w danym dniu oferta była lub jest niższa niż̇ oferowana przez Kalmar.

“Dowód niższej ceny” podczas negocjacji cenowych, o którym mowa w punkcie 6 niniejszego regulaminu powinien zostać́ przedstawiony najpóźniej przed dokonaniem zakupu tj. wystawienia faktury zakupowej lub faktury zaliczkowej i jej opłacenia w tym samym dniu.


Wszelkie uwagi dotyczące promocji klienci mogą̨ zgłaszać́ pod adres: biuro@kalmar.waw.pl

wstecz

Pozostałe poradniki z tej kategorii

Jaka moc grzejnika? Jaki grzejnik wybrać?

Wybierz opcję kontaktu

1000 znaków pozostało
1000 znaków pozostało